מצלמות אבטחה לבית

מצלמות הן אמצעי בקרה שנועד לסרוק אזורים מועדים ולספק לכם נתונים ויזואליים נדרשים. כך, למשל, צרכי הבקרה בכניסה לבניין מגורים יהיו שונים ממקביליהם במגרש חניה פרטי. הכניסה לבניין היא רחבה, וככזו על פי רוב הצורך יהיה אספקת תיעוד כללי, אלא אם כן מדובר בבניין מסווג, ואז יש צורך גם בתיעוד אובייקט לשם יצירת זיהוי פנים. במגרש חנייה, התיעוד הנדרש הוא בדרך כלל תיעוד אובייקט. רכב עבר עבירה בכך שפלש לכם למגרש? סביר שתצטרכו את לוחית הרישוי שלו, ולשם צילום המספרים שלה יש צורך במעבד תמונה ייעודי.

מצלמות גוף

מראה: זרוע. עליו בסיס מעוגל, ובתוכו עדשה. צבע: לרוב, אפור. סיבוב: עדשה באופן בדיד או עדשה וגוף מסביב לזרוע. התקנה: מצלמה זו נהוג להתקין ברחבות של כניסות לבתים פרטיים. נתוני העדשה והחיישן שלה מאפשרים גם צילום מרחבי וגם צילום אובייקטים. מטרת המצלמות הללו היא לסרוק את האזור תוך התרעה בפני המבקרים שיש מצלמה. היא בדרך כלל לא תותקן בצורה נסתרת.

מצלמת אבטחה לבית

מצלמת כיפה

מראה: עגול מלא. צבע: לרוב, לבן. סיבוב: עדשה סביב עצמה. התקנה: מצלמה זו תותקן בדרך כלל בפאות של חדרים בתוך הדירה. המטרה שלה היא לזהות תהליכים שקורים בתוך הבית. לדוגמה, אם אתם עומדים להשאיר את הסבתא או התינוק עם עובדת סיעודית או מטפלת בקטינים בהתאמה, ייתכן כי מצלמה זו עשויה לספק לכם מידע אמת על הנעשה בתוך כור מחצבתכם. מצלמה זו אפשרית להתקנה באופן גלוי או נסתר.

תכונות עיבוד נדרשות למצלמות על פי מקרי מבחן

צילום חדר שמש מוקף בחלונות בלגיים – חדר זה, על אף יופיו ומראהו השקוף, עשוי להיות קשה מאד לתיעוד, במיוחד בחודשי הקיץ בעת שהשמש נמצאת בשיאה. נציגי החברה שלנו ודאי יקבעו כי המצלמה שתוצב בו יהיו מעבדי BLC (מפשר אור אחורי), ולמהדרין מבינכם WDR (טווח דינמי רחב) שמשפר את איכות הצפייה בכיוון זה.

צילום חדר בו מופעלת תאורה ביתית חזקה – ללא ספק, מצב בו השעה היא שעת חושך, התכונה הטבעית של כל צרכן ביתי היא להדליק אור ולהשתמש באמצעי תאורה מרכזיים רבי עוצמה. תיעוד מצלמות אבטחה עשוי להניב תמונה מסנוורת אלמלא מעבד מסוג HLC (מפשר אורות גבוהים). שימוש מאד נפוץ במעבד זה נעשה במגרשי חנייה לתיעוד לוחית רישוי תוך ביטול השפעתו של אור פנסי המכונית.