מצלמה אלחוטית לבית

מצלמה זו מתקשרת עם המקלט שלה באופן אלחוטי ללא צורך בתשתית חציבות וכבלים. בכך, היא זולה הרבה יותר גם במחיר הקנייה וגם בהתקנה. בעוד בעבר צרכנים חששו ממנה וראו בחיבור ה- WIFI מנגנון פרוץ, כיום הוא אמצעי תמסורת לכל דבר ועניין, ממש כמו כבל. מדוע? משום שחומת האש העדכנית שנלווית אליו לא מאפשרת לפורץ לעשות כלום עם החיבור שהשיג: לא גלישה, לא שיטוט ולא גישה למיילים. הפעולה היחידה שניתן לעשות בחיבור היא להפעיל את המצלמות, ולשם כך – חיבור ממחשב אקראי ולא מוכר אינו מספיק כלל בימינו.

חיבור המצלמה למקלט וההגנה עליו

החיבור נעשה באמצעות כרטיס רשת על המצלמה ועל המקלט שמתקשרים אחד לשני באמצעות נתב. אם החשש הוא מצפייה דרך מחשב נייד של מישהו אחר, הסירו דאגה מלבכם. מעבר לכך שלא ניתן להתחבר לרשת שאותו פורץ יראה משום שהיא מתבססת על סיסמה רנדומלית שמשתנה בכל חיבור, גם אם התמזל מזלו והוא מחובר לרשת, הוא למעשה לא יכול לעשות כלום עם מה שהשיג. ובמקרה קצה בו הוא כן הגיע לאתר המצלמות, גם שם יחכה לו מסך הקשת סיסמה שימנע ממנו את הגישה. מסקנה: רק אתם, כבעלי מנגנון המצלמות, יכולים לגשת לאתר הצפייה.

מצלמה אלחוטית לבית

שימושי המצלמה האלחוטית עבור הצרכן

הוא יכול לצפות בתיעוד וידאו חי על ביתו גם אם הוא לא נמצא בו, מתוך אתר מאובטח, שעל שכבות האבטחה שלו פירטנו לעיל. בנוסף, ניתן, בטרם עוזבים את הבית, לכייל את המצלמה באמצעות המקלט האלחוטי שבביתכם. אם המצלמה מצלמת חדר מסוים בבית, ניתן להגדיר בדף הפיקסלים במקלט שיהיה מיקוד רק באזור מסוים באותו חדר, ושאר האזורים יהיו מעומעמים או עם תיעוד ברגישות נמוכה יותר.

חיסכון בכל קנה מידה בהתקנות

מדובר בהתקנה ללא חציבות, המתבססת על חיבורים אלחוטיים בלבד. החיבור היחיד הנדרש הוא חשמל וחיבור פעיל לאינטרנט בבית. התקנה זו הנה יעילה, מהירה, פשוטה ומאפשרת לצרכן ליהנות מסט תיעוד איכותי ביעילות ובקלות, ללא הוצאה על שינוי תוואי ביתי באמצעות מכשירי חציבה וגישה לתעלות חשמל. מכאן נובע שהצרכן קונה, למעשה, מכשירי תיעוד ניידים, והעובד המתקין מספק בעיקר הדרכות, ועוסק פחות בהתקנה הפיזית של המוצר.